воскресенье, 7 апреля 2013 г.

Vaba tarkvara kui oluline eeldus



Vabast tarkvarast olen kasutanud OpenOffice.  OpenOffice on nagu Microsoft Office aga tasuta ja võimaldab teha kõik vajalikud asjad nagu tasulisel tarkvaral. OpenOffice mulle ei meeldi, sest ta ei ole nii mugav nagu MS Office ja tihti mõned asjad, mis oli tehtud MS Office abil OpenOffice’l välja näevad teistmoodi ja vastupidi. OpenOffice ei ole nii võimeline nagu MS Office, aga see-eest  tasuta. Üldiselt OpenOffice on hea toode. Ma ei oleks ärritunud, kui pidin esendama Ms Office.

Vabast tarkvarast olen kasutatud ka 7-zip arhiveerija. 7-zip on maailmas väga populaarne arhiveerija Windowsil, mis isegi on parem, kui tema tasuline analoog Winzip. Tema abil on võimalus avada palju formaateid ja luau TAR ja GZ arhiiveid. Olen märganud, et ülikooli arvutil ka kasutatakse 7-zip arhiveerijaid.

Tihti kasutan Notepad++. See on väga hea redaaktor, mis võimaldab kirjutada paljudels programmerimis keeles. Saab avada väga suured failed ja omab “code-highlighting”.

Veel kasutan FileZilla – mugav ftp klient. Mõnikord – GIMP – kujustiste redaaktor. Rohkem ei tule meelde.

Комментариев нет:

Отправить комментарий