воскресенье, 5 мая 2013 г.

Notepad ++ ja SciTE



Notepad++  on vaba tarkvara redaktor avatud lahtekoodiga Windowsis, mis võimaldab koodi sünaksi esiletõstmist paljudele programmeerimis keelele. Notepad++ põhineb Scintilla komponendil ja on kirjutatud C++ keeles kasutades STL ja Win32 API. Notepad ++ jaotub GPL listensiga. Programmi põhifunktsionaalsust saab laiendada kasutades pluginaid ja mooduleid. Olen lugenud et Notepad+ oli alla laadinud SourceForge’ist 20 miljonid korda. Mina sain teade Notepadist ülikoolist esimesest kursusest ja kasutan teda juba veel. Mulle meeldib Notepad++, sest ta saab avada väga suured failid, kuiNotepad on lihtne rakendus, ta käivitub väga kiirestimis ka on väga suur pluss.On veel üks asi miks mulle meeldib kasuada Notepad: te saate avada palju faile ja otsida mingi rida/joon kõik failides samal ajal. Tihti Notepad ma kasutan, kui soovid midagi paranda failis ja ei ole aega ja soovi käivituda niisugused suured monstrid nagu Eclipse või Netbeans. Notepadis on ka võimalus konfigureerida kasutajaliides, muuta tausta ja süntaksi esiletõtmist.

SciTE on ka tore tasuta koodi redaktor, mis loodi Neil Hodgson kasutades oma Scintilla redakteerimis komponendiga. SciTE on sama redaktor nagu Notepad++, aga tal on üks suur pluss: ta on portatiivne. See tähendab et te saate alla laadida teda oma flashile ja kasutada kusjuures te soovite. SciTE kaalub väga vähe, teda suurus ei ületa 1MB. Sain teada sellest redaktorist ka ülikoolist aga kasutan teda väga vähe, sest umbes kõigil arvutil on juba installeeritud Notepad++. Minu mõttes, Notepad on mugavam kui SciTE.

Комментариев нет:

Отправить комментарий