воскресенье, 10 марта 2013 г.

Blogimise motiivid ja näited



Minu arvates, inimestel on väga palju põhjusi et luua blogid ja kirjutada midagi huvitavat või mitte huvitavat. Proovin siia kirjutada mõned põhjused mis tuli mulle meelde:

1)      Et raha teenida
99% kõiki proektideks luuakse et teenida raha. Võib juhtuda nii, et inimene soovib oma teadmiste jaoks saada raha. Kui blogil on palju lugejad, siis on võimalus paigutada reklaami ja saada kasumit.

2)      Et treenida oma kirjutamis oskused ja väljendada oma mõtted
Meie kõige esimene postitus võtab väga palju aega, sest me ei oska kirjutada ja väljendada oma mõtted.  Blogimine on hea idee et parandada need oskused järk-järgult. Pealegi on hea võimalus jagada teistega oma kogemus ja ideed. Niimoodi on võimalus kellelegi aidata ja oma mõtted ühes kohas paigutada

3)      Et kirjutada oma arvamust
Inimesed soovitavad teada kompeteentsed arvamust mingi sündmuse kohta. Mina tihti loen http://putnik1.livejournal.com/ blogi, sest olen nõus selle autori mõttega ja armastan tema temaatikat.

4)      Olukord nõutab
Mina kirjutan postitused oma blogisse, sest niimoodi nõutab olukord. Et edukalt sooritada  “ Sotsiaalne tarkvara ja võrgukonnad” ainet, ma pean kirjutama postitused. Mõtlen et see on ikka motiiv et kirjutada postitused.

5)      Et eksperimenteerida midagi
Juhtub et inimesed soovitavad midagi eksperimenteerida ja postitada oma kogemust veebile. Näitest, linna elanik soovib proovida elada külas ja kirjutab oma mõtted ja kogemust. Teine läks elada metsa ja pärast seda kirjutab kuidas ta sai hakkama. Praegu ma juba ei mäleta kus juures ma seda nägin, aga tean et blog oli lifejournalis. Leidsin sarnast postitus selle motive kohta

6)      Et näidata oma portfooliot
Mõtlen, et kui inimene kirjutab mingi tehnoloogia kohta huvitavaid asjau ja midagi seletab külalastele, siis võib tõenäolisusega ööelda et ta on kompeteentne inimene sellel teadusel.

Комментариев нет:

Отправить комментарий